Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boxmeshde farklı materyal kullanımı
#1
Merhaba. 3B yazılım üzerinde çalışıyorum. HelxToolkit ile biraz çalıştım ve 3B yazılımlar hakkında biraz bilgim var. AB4D de ilgimi çekti. Çalışmalarımda kullanıp kullanamayacağımı merak ediyorum. Örneklerde vurguladığım bazı noktaları göremedim. Bunlar hakkında bilgi edinmek istiyorum. Yardımcı olabileceğiniz umuduyla ilk sorumu sormak istiyorum. Bir kutunun önünü ve arkasını aynı malzemeyle, diğer taraflarını ise farklı bir malzemeyle doldurmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
#2
Please use English in this forum. If you cannot write in English, then use a translation tool to do that.

I used Google Translate to translate your text.

Each ModelNode object (also BoxModelNode) has Material and BackMaterial properties. You can set different materials to those properties, and the object will have different front and back materials. For example:
Code:
var planeModelNode = new PlaneModelNode(centerPosition: new Vector3(0, 0, 0),
                                        size: new Vector2(200, 100),
                                        normal: new Vector3(0, 1, 0),
                                        heightDirection: new Vector3(0, 0, 1))
{
    Material = StandardMaterials.Blue,
    BackMaterial = StandardMaterials.Red,
};
Andrej Benedik
  


Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)